Firmele si reprezentantii lor legali vor putea folosi Spatiul Virtual Privat (SPV) al ANAF.
Firmele si reprezentantii lor legali vor putea folosi Spatiul Virtual Privat (SPV) al ANAF ca sa primeasca acte administrative fiscale in forma electronica, precum si alte documente, dar si sa transmita declaratiile fiscale, contractele de cedare a folosintei bunurilor, precum si diverse cereri sau sesizari.
Prin SPV se pot comunica urmatoarele:
- automat: actele administrative fiscale (decizii de impunere, decizii referitoare la obligatii de plata accesorii, decizii privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspectiei fiscale, etc.), actele de executare (somatii) și alte acte emise de MFP – ANAF in executarea legii, cum ar fi: notificari, instiintari, aviz de inspectie fiscala etc;
- documentele sau alte acte emise de MFP – ANAF, la cererea solicitantului, precum: certificatul de atestare fiscala, adeverinta de venit, certificatul de cazier fiscal si altele asemenea;
- informatii cu privire la obligatiile de plata;
- declaratiile fiscale sau diverse cereri adresate MFP – ANAF: cerere de informatii sau documente in legatura cu situatia fiscala personala (cerere de informatii despre contributiile de asigurari sociale declarate de angajatori, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale, cereri de audienta, sesizari, petitii, reclamatii, solicitari de informatii publice, etc);
Utilizăm modulele cookie pentru a personaliza conținutul și pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită a utilizatorului. Continuând să răsfoiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să vizitați politica noastră de cookie-uri.