Noutati / Publicatii

 

Filter:

  • > Sterge filtre

 

Arhiva noutati legislative

M.O. 1052/29.12. - Ordin nr. 113140/2006 din 21/12/2006 pentru punerea in aplicare a Normelor privind forma si continutul raportarilor financiare si tehnice pe care trebuie sa le intocmeasca societatile de asigurare si/sau reasigurare

Asiguratorii si/sau reasiguratorii, trebuie sa intocmeasca si sa transmita catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor raportari anuale, semestriale, trimestriale si lunare. Acestea trebuie sa contina informatii privind: activele, obligatiile, veniturile si cheltuielile, portofoliul de asigurari, numarul de contracte, situatia tranzactiilor efectuate, a activitatii de reasigurare, indemnizatii datorate si platite, nivelul expunerii asiguratorului la riscurile de catastrofe naturale, structura actionariatului, structura personalului in functie de natura contractului de munca, situatia litigiilor si alte informatii cu privire la activitatea de asigurare.
_x000D_

« Arhiva noutati legislative