Principala modificare adusa este aceea ca cererile pentru corectarea erorilor materiale din documentele de plata se pot depune in termen de 5 ani, sub sanctiunea decaderii. Termenul incepe sa curga de la data de 1 ianuarie a anului urmator celui in care s-a efectuat plata.
S-au adus si modificari in ceea ce priveste sediile secundare. Astfel, pentru contribuabilii care au sedii secundare, platitor de obligatii fiscale este contribuabilul, cu exceptia impozitului pe venitul din salarii, pentru care platitor de impozit este sediul secundar obligat, potrivit legii, sa se inregistreze fiscal ca platitor de salarii si de venituri asimilate salariilor.
Contribuabilii au obligatia de a declara, in numele sediilor secundare inregistrate fiscal, impozitul pe venitul din salarii datorat, potrivit legii, de acestea.
Potrivit legii, competenta teritoriala pentru administrarea impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare inregistrate fiscal revine organului fiscal competent pentru administrarea obligatiilor datorate de contribuabilul care le-a infiintat.
Referitor la depunerea declaratiilor, se precizeaza ca data depunerii declaratiilor prin mijloace electronice de transmitere la distanta pe portalul e-Romania este data validarii acestora, astfel cum rezulta din mesajul electronic de confirmare a validarii declaratiei, transmis de sistemul de validare si tranzactionare a informatiilor.