M.O. 704/21.10 - Ordin nr. 2568/2010 din 19/10/2010 pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui ANAF nr. 2.520/2010 privind depunerea declaratiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanta de catre contribuabilii mari si mijlocii
Prezentul ordin stabileste documentele ce trebuie depuse in situatia in care titularul unui certificat calificat este desemnat/imputernicit pentru semnarea declaratiilor fiscale de catre mai multi contribuabili.
In acest sens, cererea pentru utilizarea unui certificat calificat (formular 150) trebuie sa fie insotita de urmatoarele documente:
- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie;
- documentul, in original si in copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului;
- documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Acest document se depune in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
Aceste documente se vor depune de titularul certificatului calificat, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala teritoriala din subordinea ANAF.
« Arhiva noutati legislative
Utilizăm modulele cookie pentru a personaliza conținutul și pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită a utilizatorului. Continuând să răsfoiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să vizitați politica noastră de cookie-uri.