M.Of.367/30.05.2012 - Ordin nr. 11/2012 din 23/05/2012 pentru punerea in aplicare a Normelor privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea asiguratorilor si intermediarilor in asigurari
In scopul apararii drepturilor asiguratilor si al promovarii stabilitatii activitatii de asigurare in Romania se emit prezentele norme, care au ca obiect reglementarea modului de solutionare a petitiilor privind activitatea asiguratorilor si intermediarilor in asigurari.
Dintre prevederile respective enumeram:
- sa raspunda la fiecare petitie primita direct de la petenti, in termen de 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila;
- sa acorde asistenta asiguratului existent in propriul portofoliu, in ceea ce priveste derularea contractului de asigurare cu respectarea conditiilor de asigurare/prevederi legale pe toata perioada valabilitatii acestuia, inclusiv pentru solutionarea pe cale amiabila a eventualelor litigii;
- sa detina si sa mentina un registru unic de petitii in format electronic, in care sa inregistreze toate petitiile, indiferent de modalitatea de primire a acestora: prin registratura, prin posta electronica, prin sistemul on-line
« Arhiva noutati legislative
Utilizăm modulele cookie pentru a personaliza conținutul și pentru a vă oferi o experiență îmbunătățită a utilizatorului. Continuând să răsfoiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să vizitați politica noastră de cookie-uri.